Klantenservice

Heb je vragen, opmerkingen of wil je graag meer informatie? 

Wij staan voor u klaar!

Of het nu gaat om productvragen, hulp bij je bestelling of iets anders, vul het contactformulier in en ontvang persoonlijke ondersteuning.

Wij streven ernaar om jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden, aarzel niet om contact met ons op te nemen, wij helpen je graag verder!

Contact

Contactformulier

Veelgestelde vragen

Verzending

Boatlin heeft 24 uur de tijd om uw bestelling te verwerken. U ontvangt een e-mail binnen 24 uur om u te laten weten dat uw bestelling onderweg is!

Bestellingen worden over het algemeen binnen 1 tot 3 dagen verzonden. 
Boatlin verzend op dit moment niet buiten Nederland. Boatlin rekent de Nederlandse standaard verzendtarieven.
Voor berekende verzendtarieven: Verzendkosten voor uw bestelling worden berekend en weergegeven bij het afrekenen.

Levering

Bestellingen die vóór 12.00 uur worden geplaatst, worden dezelfde
dag verzonden. Bestellingen die buiten deze uren worden geplaatst, worden de volgende dag verzonden.
Wanneer uw bestelling klaar is voor bezorging, ontvangt u een e-mail met realtime tracking informatie.

Op maat gemaakte producten van BOATLIN hebben een levertijd van 2-5 werkdagen

Retourneren

De mogelijkheid van retourzending geldt gedurende 14 dagen. Indien er meer dan 14 dagen zijn verlopen sinds je aankoop, kunnen we je geen ruil of terugbetaling aanbieden.

Alleen ongebruikte artikelen die zich in dezelfde staat bevinden als waarin je ze hebt ontvangen, komen in aanmerking voor een retour. Het artikel moet ook in de originele verpakking worden teruggestuurd.

Sommige artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Dat geldt bijvoorbeeld voor beperkt houdbare artikelen zoals voeding, bloemen, kranten of tijdschriften. We aanvaarden ook geen retouren van hygiënische of sanitaire artikelen, gevaarlijke materialen, of brandbare vloeistoffen of gassen.

Andere artikelen die niet kunnen worden geretourneerd:
* cadeaubonnen
* sommige producten voor gezondheid en persoonlijke hygiëne
Om je retour te verwerken, hebben we een aankoopbon of een bewijs van je aankoop nodig.
Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.

Betaalmethodes

Onder aan onze website vindt u alle beschikbare betaalmethodes